טבעות זהב וכסף

בימינו, רוב הנשים הן כבר לא אותן עקרות בית כפי שהיה נהוג פעם, ורבות מהן מנהלות קריירה מרשימה.

עד כמה שזה נשמע לנו כיום מעט מצחיק- בעבר תפקידו של הגבר היה לצאת ולהביא את הכסף הביתה, ואילו תפקידה של האישה היה לתחזק את הבית ולגדל את הילדים.

היום רוב הזוגות מתנהלים שונה לגמרי, ואנו נתקלים במצבים שבהם שני בני הזוג יוצאים לעבוד ומנהלים קריירה מצליחה, ואף במצבים הפוכים מפעם – שבהם הגבר הוא זה שאחראי על

תחזוקת הבית וגידול הילדים, בעוד האישה מנהלת קריירה עמוסה.

מספרן של הנשים הקרייריסטיות במגמת עליה, וזה הגיוני – כיוון שידוע שנשים מוצלחות בביצוע של מספר פעולות במקביל!

כשאנו מדברים על הצעת נישואין – הדבר יכול להיות מאתגר עבור גבר שבחירת ליבו היא אישה עסוקה.

איך נציע נישואין לאישה עסוקה? אספנו עבורכם חמישה טיפים.

 

הכנות ראשוניות להצעת נישואין

הצעת נישואין היא אחד הרגעים המרגשים שלנו, כשאנו מעוניינים להציע נישואין לאישה עסוקה וקרייריסטית- הדבר לעתים מאתגר במקצת ודורש מחשבה. בשלב הראשון מן הסתם נטפל בעניין הטבעת, טבעות אירוסין דיימונד פקטורי לצורך העניין- יוכלו להציע לכם מגוון מרהיב של טבעות, שאחת מהן בביטחון תתאים לטעמה של בחירת ליבכם! לאחר מכן יגיע השלב המורכב יותר, והוא קביעת התאריך להצעה, ומבלי לחשוף שמדובר בהצעה קרבה ובאה. ואכן כשמדובר באישה עסוקה- הדבר יכול להיות מורכב…ואנו מציעים לקבוע גם תאריך חלופי או שניים ליתר ביטחון. במידה ויש סיכוי מסוים שהתאריך הראשון לא ייצא לפועל, לא מומלץ להזמין אטרקציות יקרות ומורכבות יתר על המידה, כגון הפקות הדורשות ניצבים, הופעות של רקדנים או להקות וכו’…לעתים גם אירוע פשוט ורומנטי ישרת את המטרה בצורה הטובה ביותר- ותפקיד הגבר הוא להתאים את אופי האירוע לאהובתו.


ואחרי שהכל כבר מוכן…

אין ספק שאנו נהיה יותר רגועים לאחר שכל הפינות כבר סגורות, ובשלב הזה כבר לא נותר לנו לעשות יותר מדי. חשוב לשדר “עסקים כרגיל” ולא להתנהג בצורה שונה, על מנת לשמר את אפקט ההפתעה כראוי! חשוב לציין שנשים הן מאוד רגישות לשינויים התנהגותיים, ובעלות אינטואיציה גבוהה, ואנחנו הגברים? צריכים לגייס את כל יכולות המשחק שלנו על מנת לשמור את בסוד את ההצעה הקרבה ובאה! הטיפ האחרון הוא יצירת אווירה נעימה ומיוחדת לקראת הצעת הנישואין, ואנו סומכים עליכם שארגנתם את התפאורה, הנוף, והתחושות המתאימות ביותר למי שאתם בתור זוג. ברגע המתאים נותר לכם לשלוף את הטבעת ולעשות את הצעד המרגש!

בימינו, נשים רבות מנהלות קריירה מצליחה ועמוסה, להבדיל ממה שהיה נהוג בעבר. הצעת נישואין לאישה עסוקה יכולה להיות מאתגרת עבור הגבר, ועליו לתכנן אותה בצורה מושכלת, על מנת להפתיע ולרגש בחוויה בלתי נשכחת.

רגע מרגש