הובלת פסנתר

הובלה של חפצים בעיר תל אביב כרוכה לעיתים במאמץ קשה, העיר צפופה, יש ביניינים ישנים עם מדרגות וללא מעלית, מה שעלול להפוך הובלת פסנתר בתל אביב למשימה קשה במיוחד. אם אתם מעוניינים לעשות זאת כדאי שתפנו לחברת הובלות מובילה בתחום.

הובלת פסנתר

הובלת פסנתר בתל אביב

ייחודיות הפסנתר בתחום ההובלות

פסנתר נחשב לאחד מכלי הנגינה הפופולאריים ביותר בבתים בישראל לצד גיטרה ותופים, הפסנתר מספק ליושבי הבית צליל נהדר ומרגיע שמסביר את הפופולאריות שלו, כדי שהפסנתר יוכל לנפק את הצלילים המצויינים שלו יש צורך בבניית כלי גדול באופן יחסית, בנוסף הפסנתר נחשב לכלי נגינה רגיש במיוחד ומכות לא רצוניות עלולות להרוס אותו.

אם מבצעים הובלה של פסנתר ברשלנות עלול להיגרם לו נזק בלתי הפיך שיגרור הוצאה כספית גדולה במיוחד, לכן יש לפנות לחברת הובלות שתתייחס להובלת הפסנתר בזהירות הנדרשת ושתבטיח לכם שתנקוט בכל הצעדים הדרושים כדי להבטיח את שלמותו של הפסנתר (היכן הנדל”ן יותר יקר בהרצליה או בתל אביב?).

הפסנתר נחשב לכלי כבד במיוחד, המשקל שלו עלול להגיע כם לחצי טון ולכן ההובלה שלו קשה במיוחד, הצורה של הפסנתר והגודל שלו גם מקשים על העברתו במסדרונות, במיוחד כשמדובר בפסנתר כנף, לכן אחת הדרכים הפופולאריות ביותר להוצאת פסנתרים מדירות היא באמצעות מנוף.

שימוש במנוף מקטין את הסיכון לפגיעה בפסנתר בצורה משמעותית ועל אף העלות הגבוהה יחסית שלו, שימוש בו הוא השיטה המועדפת על רוב המובילים בתחום. אם יש חברה שלא מציעה לכם להשתמש במנוף או שאינה שואלת לגבי המידות של הפסנתר וסוגו זאת חברה שלא מתייחסת מספיק ברצינות להובלה ועדיף להימנע מעבודה איתה.

אם בכל זאת תבחרו בחברה שתעשה זאת באמצעות מובילים ולא באמצעות מנוף חשוב לוודא שמגיעים לפחות שני מובילים לקחת את הפסנתר שהם מעבירים את הפסנתר על פלטפורמה מתגלגלת ושהם לא צריכים לעלות ולהוריד אותו במדרגות.

מה הדגשים בהובלת פסנתר

זהירות, זהירות ועוד פעם זהירות, בהובלת פסנתר הפזיזות היא באמת מהשטן, חשוב שהמובילים שיגיעו יהיו בעלי אורך רוח. אם אתם מזהים שהמובילים להוטים מדי להוציא את הפסנתר תרגיעו אותם ותוודאו שהם עושים זאת לאחר שבחנו לעומק את הפסנתר ואת אופן ההעברה של מהבית.

בפסנתר מתרים ולוח תהודה, במידה והמובילים יובילו את הפסנתר ברשלות עלול להיגרם נזק של מאות ואלפי שקלים ובמקרים קיצוניים הפסנתר עלול להיהרס לחלוטין. חשוב שהמובילים יעטפו את הפסנתר כנדרש כדי להפחית את הסיכוי לנזק בלתי הפיך.

כאשר המעברים והחלונות בבית קטנים מדי ייתכן שתדרשו לפרק את הפסנתר לכמה חלקים, אם אתם נקלעים למצב הזה חשוב שתוודאו כי לחברת ההובלות שתפנו אליה יש נסיון בפירוק והרכבה של פסנתרים, לנסיון ולידע בתחום חשיבות מכרעת לכך כשהעבודה תבוצע על הצד הטוב ביותר.

אם אתם בוחרים להעביר את הפסנתר שלכם מהבית חשוב שתפנו לאחת החברות המובילות בתחום ולא תסתפקו במאעכרים שעוסקים בהובלות כי שתימנעו מפגיעה מיותרת בציוד היקר שלכם.

מחפשים חברת שליחויות אמינה בתל אביב? – לחצו כאן!.