כסף מפתחות ובית ה

אתם חושבים שהגיע הזמן לקנות דירה? לא רוצים להמשיך ולשלם שכירות לאורך שנים? אם כך, טבעי שיהיו לכם אינספור שאלות לגבי עלות הנכסים באזורים שונים בישראל, כי אם יש משהו שכולנו מתעניינים בו בארץ, זה נדל”ן.

מה קובע את ערך הנכס?

בבואנו לענות על שאלות שונות בנושא כמו מחיר נכס בהרצליה, או במקומות אחרים, חשוב להבין שיש כמה פרמטרים שישפיעו על המחיר הסופי שניתן יהיה לדרוש מאיתנו עבור נכס מסוים. הפרמטרים השונים הם לדוגמא:

  • איפה בעיר ממוקם הנכס?
  • האם מדובר על נכס חדש או על נכס בן כמה עשרות שנים?
  • מה מצבו הפיזי של הנכס?
  • האם כדי לגור בו או להשכיר אותו יהיה עלינו לבצע בו שיפוץ?
  • האם מדובר על נכס חוקי עם זכויות בנייה נוספות שעדיין לא מומשו?
  • מה גודלו של הנכס?

כל הפרטים הללו ישפיעו על המחיר, כמו גם השאלה ממתי הנכס נמצא בשוק כמועמד למכירה. כלומר, אם מדובר על נכס שמנסים למכור כבר כמה שנים טובות, בהחלט יש להניח שיש מקום למיקוח לעומת נכס שזה עתה נכנס למגרש המשחקים במובן הזה.

בית להשקעה

איפה הנדל”ן יעלה לכם יותר?

מה שבאמת מעניין אתכם לדעת זה האם נכס בהרצליה יהיה יקר או זול יותר ביחס לנכסים בתל אביב? אם כך, כדאי שתדעו שאין על השאלה הזאת תשובה אחת ברורה. זה מאוד תלוי בנכס עצמו, אם כי באופן כללי בהחלט ניתן לומר שתל אביב כמעט תמיד יקרה יותר. מצד שני, כמובן שאם מדובר על וילה מפוארת ורחבת ידיים בהרצליה פיתוח, הרי שהמחיר שלה יכול להיות גבוהה פי כמה לעומת דירת חדר וחצי בתל אביב. כל מקרה צריך להיבדק לגופו ולכן לא פשוט לענות על השאלה איפה הנדל”ן יקר או זול יותר.

איך מחפשים נכס לקנייה?

האמת היא שלחפש את הנכס שתרצו לקנות זו לא משימה קלה, ולא בטוח שהאינטרנט הוא המקום שבו תקבלו את כל התשובות במובן הזה. כלומר, אם הייתם זקוקים לשירותיו של אינסטלטור בקרית אונו סביר להניח שהייתם עושים סוג של מחקר מקדים כדי לראות איפה מחכה לכם איש המקצוע הכי טוב שיש, מה שהיה עוזר לכם לחסוך זמן וטעויות. לכן, גם כאשר אתם מחפשים את הנכס המושלם עבורכם אתם לא באמת חייבים לעשות את זה לבד. כדי לזרז את התהליכים וכדי להגיע כמה שיותר מהר אל נכס החלומות שלכם, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת נדל”ן מקצועית שעובדת בתחום הזה מזה שנים. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות וכי לא תלכו לראות כל מיני נכסים שכלל לא יכולים להתאים לכם. מה שכן, כדאי שתבדקו באיזו חברת נדל”ן מהאזור אתם בוחרים כי כמובן שיש חברות טובות יותר מאחרות.