תיקון אייפון

נראה כי זו אחת השאלות שמסקרנת את כל חובבי האייפון למיניהם אשר מתלבטים האם כדאי להם לרכוש ולהשתדרג למכשיר האייפון x המתקדם ביותר או שאולי יהיה להם עדיף וכלכלי להישאר עם המכשיר הישן ברשותם. שאלה זו רלוונטית בעיקר גם לכל מי שכבר מחזיק במכשיר האייפון x ונהנה מכל המערכות המתקדמות אך סובל מתקלה או בעיה וחושש לבדוק כמה בכלל יעלה לפתור ולתקן את התקלה.

עוד בטרם נצלול למשתנים וליתרונות מכשיר האייפון על פני האחרים, חשוב להבין כי השאלה – כמה עולה לתקן אייפון x תלויה במשתנים רבים.

אייפון

 

כמה עולה תיקון אייפון X?

אין זה סוד כי מכשירי האייפון מבית חברת אפל הינם מכשירי הסלולר הנמכרים ביותר בשוק אשר עומדים בראש טבלת מכשירי הסלולר ונמכרים בכמויות אדירות מידי שנה. אין זה סוד כי בכל כמה חודשים כאשר אפל משיקה דגם מכשיר חדש, העולם עומד בדום ובשקיקה לקראת המוצר. 

מכשירי האייפון ובפרט האייפון x מתהדרים במערכת הפעלה מתקדמת וטכנולוגית המאפשרת ממשק ידידותי למשתמש, נוח לתפעול ובעיקר כזה אשר מלווה אותנו בכל דקה ודקה ביומיום.

מעבר לכך, לאייפון x פיצ’רים ייחודים ויתרונות משמעותיים אשר לא סתם הופכים אותו לבחירה המועדפת בקרב האוכלוסייה. כך למשל, המצלמה של האייפון x נחשבת לאחת המצלמות האיכותיות ביותר כמו גם גודל המסך המאפשר קריאה נוחה ולא מאומצת. מכשיר המעוצב באופן חדשני ומסוגנן ועוד יתרונות רבים. 

לצד כל אותן היתרונות הרי שמכשירי האייפון x  אינם חסינים מבעיות שכן עלינו לזכור כי המדובר במכשירים אלקטרוניים המחייבים אותנו לנהוג בעדינות ובזהירות הנדרשת.

 

שירות משלוחים למעבדת הסלולר

דבר נוסף שיש להתייחס אליו הוא שליחת האייפון למעבדת הסלולר. אז לפני הכל צריך לדעת שיש היום שירות של תיקון טלפונים עד הבית מה שחוסך לכם את דמי המשלוח. אך אם בחרתם במעבדת סלולר שנמצאת במרחק מספר קילומטרים ממכם תקחו בחשבון שתצטרכו שליח ולא חברת הובלות כיוון וזה משהו קטן ופשוט, שייקח את מכשיר האייפון ויעביר אותו למעבדת הסלולר שהיא היעד שלכם כמובן.

תוכלו להעזר בחברת שליחויות כמו דיל דליברי שמבצעת משלוחים מהיום להיום ברגע כדי להעביר את המכשיר ממקום למקום. תוכלו לבקש משלוח הלוך ושוב מה שיחסוך בעלות המשלוח בצורה משמעותית עד כ-50% הנחה.

 

תיקון אייפון: תקלות נפוצות באייפון X

אז לפני שנבין כמה עולה לתקן אייפון x כדאי שקודם נבין אילו תקלות או בעיות יכולות להתרחש במכשיר.

בין התקלות הנפוצות ביותר ניתן לראות מסך שבור, קורוזיה, בעיות בהטענה, בעיות בכפתורים שונים כמו בכפתורי הווליום ועוד.

למעשה כל תקלה דורשת טיפול ותיקון ספציפי ולכן גם המחיר משתנה והשאלה כמה עולה לתקן אייפון x תלויה בסוג הבעיה, חומרתה והיכן החלטתם לטפל באותה הבעיה.

התפתחות שוק הסלולר הובילה לכך שקמו חברות רבות המציעות שירותי תיקון אייפון x וזאת בניגוד למצב לפני מספר שנים, בו בשוק שלטו רק חברות הסלולר אשר בכל תקלה היינו חייבים לגשת אליהן.

כפי שהבנו עלות תיקון אייפון x תלויה בסוג התקלה. ונסביר.

כאשר המסך שבור או סדוק הרי שעלינו להחליף את המסך כולו אשר מחייב עבודה זהירה, מדויקת ומקצועית. כאשר הבעיה הינה קורוזיה – חדירת מים למכשיר האייפון x, יש צורך לבצע ניקוי קורוזיה ולוודא שיתר הרכיבים באייפון לא ניזוקו ובמקרים שבהם אכן יש בעיה ברכיבים הרי שיש צורך להחליף חלקים פנימיים לחלקים חלופיים בעדיפות לחלקים מקוריים של אייפון.

כאשר מדובר רק על ניקוי קורוזיה הרי שהמחיר הינו בסביבות ה-200 ₪, אך כאשר יש צורך בלהחליף חלקים פנימיים הרי שעבור כל חלק עלינו להוסיף תשלום נוסף.

ניקוי הקורוזיה מחייב מיומנות רבה על מנת לבצע את העבודה כנדרש ומבלי להזיק ליתר החלקים הפנימיים במכשיר.

לסיכום, מחיר ממוצע לתיקון אייפון x ינוע החל מ- 150 ₪ ועד 300 ₪ ולעיתים אף יותר אך הכול תלוי בסוג התקלה, כמה היא חמורה והאם ניתן לטפל בה באופן חיצוני או שעלינו לבצע עבודה פנימית ומורכבת יותר.

כמו כן, מומלץ לבחור במעבדת תיקוני אייפון x מקצועית בעלת הידע והניסיון הנדרש בכל הקשור לתיקון מכשירי אייפון x והחלפת חלקי האייפון השונים.