מדיטציה בתל אביב

לאורח החיים המודרני השפעות משמעויתיות על נפש האדם, רבים מוצאים את עצמם במרדף אחר משימות ומטלות ומתקשים למצוא רגע של שקט ושלווה. פיתרון נפלא לבעיה הזאת הוא מדיטציה, המדיטציה מנתקת את האדם מהקשיים החיצוניים ומאפשרת לו להתחבר אל עצמו ואל רגשותיו. לאור זאת, נשאלת השאלה איך לעשות מדיטציה.

מדיטציה כמזור לנפש

המדיטציה מרגיעה את נפש האדם מאפשרת לו לצבור אנרגיה במהלך היום והוכחה כמסייעת בתפקוד היומיומי של האדם. מחקרים מראים שבזמן שאדם עוסק במדיטציה הדם זורם למוח מהר יותר ומצד שני מפחית את הפעילות המוחית הקשורה בלחץ.

הוכח כי אנשים העוסקים במדיטציה זקוקים לפחות שעות שינה בלילה וכי הם ממוקדים ומרוכזים יותר ביחס לשאר האוכלוסייה. מי שיעסוק במדיטציה יגלה כי בזמן הפעילות המוח שלו ינתח אירועים שקרו במשך היום ויסייע בהבנתם.

הרעיון הבסיסי

התשובה הבסיסית ביותר לשאלה איך לעשות מדיטציה היא לנשום, כאשר הרעיון המרכזי הוא להתרכז בנשימות ולהימנע מלנדוד במחשבות. המטרה היא לאמן את שריר הריכוז, ולאחר זמן מה של ביצוע מדיטציה באופן שוטף ועקבי היכולת להתרכז תעלה באופן ניכר.

כאשר נודדים במחשבות במהלך ביצוע המדיטציה צריך לעצור אותן באחת ולחזור להתרכז בנשימה, שליטה ביכולת להימנע מלחשוב על נושאים שונים היא סימן היכר של העוסקים במדיטציה.

מה צריך כדי לעשות מדיטציה

רשימת המצרכים איננה ארוכה, למעשה היא די קצרה וכנראה שרוב האנשים יכולים להתחיל לעסוק במדיטציה באופן מיידי. כדי לעסוק במדיטציה צריך משהו לשבת עליו ושעון עצר.

למתחילים כדאי להתחיל עם כיסא, לאחר צבירת נסיון ולאחר שהמדיטציה הופכת להרגל כדאי לקנות כרית מדיטציה שמסייעת לשמור על הריכוז. צריך לקחת בחשבון שכרית המדיטציה אינה תמיד נוחה במיוחד למי שאינו רגיל אליה, אולם, לאחר שמתרגלים לכרית היא משפרת את איכות המדיטציה.

כדאי להיות מודעים למשך הזמן בו מבצעים מדיטציה, שעון עצר או השעון המובנה בטלפון החכם מהווים פיתרון מושלם לבעיה. בנוסף קורס מדיטציה איכותי, של מספר חודשים בלבד, יכול להכניס אתכם לעניינים וללמד אתכם בצורה איכותית איך לעשות זאת.

טיפים לביצוע מדיטציה נכונה

מדיטציה קצרה פעם ביום טובה לאין ערוך ביחס למדיטציה ארוכה פעם בשבוע, לכן כדאי לסגל הרגל של ביצוע מדיטציה פעם ביום, גם אם לזמן קצר יחסית של חמש או עשר דקות.

טוב לבחור מקום שקט ונוח לביצוע מדיטציה, נסיון לבצע מדיטציה במקומות רועשים או לא נעימים עלול להקשות מאוד על ההתנתקות מהסביבה, במיוחד למי שרק מתחיל לעסוק במדיטציה.

לא לחשוש, רבים חוששים שהצורה בה הם עושים מדיטציה לא טובה, חבל לבזבז על זה את הזמן, לכל אחד יש את השיטה שהכי מתאימה לו, העיקר הוא לנסות לדבוק ברעיון הבסיסי כפי שהוסבר.

מדיטציה מסייעת לאנשים להתנתק מהמחשבות שמטרידות אותם, להגיע לכדי הבנה מה כדאי לעשות וגם מעניקה אנרגיה במהלך היום. נוסף ליתרונות הללו אחד היתרונות המרכזיים של מדיטציה אם לא החשוב שבהם הוא שהיא מאפשרת לקיחת הפסקה מהמרדף היומיומי שכולנו מרוכזים בו.

עוד באתר – מכבסה בתל אביב, חברת שליחויות בתל אביב