כוס מים

יש לכם בבית מכשיר תמי 4 ואתם חושבים שאולי צריך לתקן בו משהו? זקוקים לעזרה? רגע לפני שאתם מנסים לתקן את המכשיר לבד כדאי שתיקחו בחשבון את האפשרות של הזמנת טכנאי, כי זו האופציה הכי טובה שיש.

מתי צריך להזמין טכנאי?

כשמדברים על תמי 4 הזמנת טכנאי אנחנו רואים שיש כמה מצבים שבהם נרצה להזמין טכנאי, כאשר בראש ובראשונה מדובר על מצב שבו רוצים בכלל להתקין תמי 4. כלומר, אם חשבתם לרגע ששולחים לכם הביתה את המכשיר ושאתם צריכים להתקין אותו לבד, דעו שזה כלל לא מדויק. בפועל אתם יוצרים קשר עם חברת תמי 4 והיא כבר שולחת אליכם טכנאי מנוסה ומקצועי לביצוע ההתקנה. המקרה הנוסף שבו יהיה צורך להזמין טכנאי, זה כמובן כשיש תקלות שונות במכשיר. למרות שמדובר על מכשיר מאוד מתקדם ולמרות שיש מגוון רחב של דגמי תמי 4, אנחנו רואים שגם במכשירים כאלה עלולות להיות תקלות שונות מידי פעם. לדוגמא: כוס המים שהוגדרה מראש בעת התקנת המכשיר לא מתמלא עד הסוף, או לחילופין, הזרם לא נעצר. דוגמא נוספת לתקלה נפוצה היא מכשיר שלא מרתיח את המים ועוד תקלות אחרות שונות ומשונות. מה שמשותף לכל המקרים הללו הוא שאתם חייבים להזמין טכנאי, כי אם תתקנו לבד את המכשיר ותגרמו לו נזק, לא תהיה לכם אחריות על העניין הזה.

איך מזמינים היום טכנאי תמי 4?

חושבים להזמין טכנאי של תמי 4 כי יש לכם תקלה ולא יודעים איך עושים זאת? זוכרים שלפני שנים, כשהיה לכם בבית המכשיר הראשון של תמי 4 הזמנת טכנאי הייתה מאוד מורכבת? אם כך, בוודאי תשמחו מאוד לגלות שהיום זה כבר לא כך. היום אתם יכולים להזמין טכנאי במהירות וביעילות אפילו דרך האינטרנט. מדובר על אופציה נפלאה כי במקום להתקשר ולחכות על הקו, אתם פשוט פותחים קריאה בעצמכם דרך האינטרנט ובוחרים אפילו את היום והשעה שיותר נוחים מבחינתכם להגעת הטכנאי.

האם תשלמו על תיקוני הטכנאי?

התשובה היא כמעט תמיד לא, אלא גם כן קרה משהו חריג. אם, לדוגמא, אתם רוצים שהטכנאי יביא איתו מסנן חדש להחלפה בלי שבאמת יש צורך כזה מבחינת החברה, עלול להיות שתשלמו על העניין הזה עוד כמה שקלים. בנוסף, אם גרמתם למכשיר נזק משמעותי במו ידיכם בגלל שימוש לא נכון, הרי שהתיקון יכול לעלות לכם כסף. בכל שאר המקרים אתם יכולים להיות בטוחים שלא תשלמו על שירותיו של הטכנאי, שכן זה חלק מהשירות שמגיע לכם כלקוחות של החברה. אם עוד אין לכם תמי 4 בבית רצוי שתזמינו מכשיר כזה עוד היום שכן מדובר על אופציה יעילה, טובה וכזו שתגרום לבני הבית שלכם לשתות הרבה יותר מים בכל יום.

איש שרות